64.4 % = en nöjd ullis

idag var det som sagt progrogramridning och svantisen var superfin och bra innan, men tappar lite fart och energi inne på banan, tyvärr. men trots det är jag supernöjd ! en sen galoppfattning som inte gick så bra, men annars är jag verkligen nöjd ! en 8 i slutet, annars mest sjuor :) totalt fick jag 64.4 % vilket är bra ! men senast red jag på 65.17 så det är klart att jag väntat mej lite mer. men svantisen (precis som alla andra hästar) har både bra och dåliga sidor, och det kan inte gå helt bra alla gånger ;)
men som sagt är super nöjd !


ni får en reprisbild, men visst är den härlig ? ;)


Kommentarer
Postat av: emily , den bästa:)

jag är fotograf på många av dina bilder nu för tiden ju ;) <33

2011-04-01 @ 21:55:37
URL: http://baraemily.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0