Äntligen hemma

Från början gick det inte så bra för mej när vi spelade Ticket To Ride, men i slutet började det gå bättre och jag slutade på andra plats ! :D (eller nästsist om man hellre vill se det så?)

Nu kollar jag på första avsnittet av Äntligen hemma och jag tycker faktiskt det är ett väldigt mysigt program ;) Man liksom känner sej välkommen när man kollar på det, och egentligen skulle jag vilja ha lite tisdagsmys oxå (typ chips) här där jag sitter i "min ensamhet" i en stor, mysig soffa alldeles för mej själv (A) Haha, vem skulle inte det, egentligen? ;)

Kommer nog inte bli mycket mer inlägg idag, vi ses imon ! :)


Har det ganska bra här där jag sitter ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0