Bloggar från ipaden

Just nu kollar på Indiana Jones som går på femman, eller jag kollar inte så mycket, jag har fixat min profil lite :) Vad tycker ni om Jones-filmerna? Själv tycker jag de är riktigt bra, faktiskt. Imorgon åker vi ut till Landet (mormors & morfars sommarstuga). Mormor och morfar är där och Anna & Cecilia kommer också. Jag längtar så mycket till Landet, alla borde få vara där och ha så mycket mysiga och roliga stunder som vi har där. Hoppas verkligen jag och Emily hittar några dagar på sommarlovet vi kan åka ut dit och rida islandshästar som vi gjorde förra sommaren, det var såååå mysigt! :) Nu ska jag kolla lite på filmen, sen ska jag sova och försöka att inte tänka alldeles för mycket på Landet och alla våra fantastiska minnen där ifrån (som jag tror jag kommer göra). För gör jag det kommer jag inte somna förrän efter ett bra tag, minnena är för många ;) Puss & Kram, vi ses imon!

Kommentarer
Postat av: JULIA KORECIC

sv. aw tack så mycket, blir sjukt glad av det :D wiiiie du gjorde min kväll!

2011-04-23 @ 23:09:12
URL: http://kooorecic.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0