:D

Många timmar hos Svante idag ! :) Härligt.
Började med att mocka + fixa mat, sen var det bara att ta in busponnyn från hagen och göra honom iordning :)
Eftersom det är tävling på söndag så tränade jag mycket på programmet jag ska rida då, LB:1 :)
Har aldrig tävlat det tidigare, bara ridit det på programridning och jag hoppas det går bra på söndag ! :D

Det jag tror kommer bli svårast på söndag är ökningarna, så jag tränade på dem väldigt mycket idag.
Sen på att få honom att lyssna bättre, tex. inte börja öka förrän jag säger att han ska göra det. Svante vill gärna exempelvis svänga för tidigt, fatta galopp för tidigt, sakta av för tidigt.. osv. Han lär sej programmet när jag rider det och sen vet han precis när vi ska öka på diagonalen och då börjar han öka redan på kortsidan :S
När jag tränar på program får jag göra det delvis, jag kan inte rida hela programet för mycket, då lär Svantisen sig det och då blir det inte så bra ;)
Red i ungefär 45 min och både jag och Svante blev svettiga i värmen, :)




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0