Dag 12: Det här får mig alltid på bra humör

Musik får alltid mej på bra humör ! :)
Det finns så massa bra låtar, så jag kan inte välja vad jag ska lyssna på :P
Glad och svängig musik gör en glad och lite lugnare typ ibland lite ledsen musik gör oxå mej glad, (y)

Är jag glad lyssnar jag på svängig musik och då blir jag typ överglad och då måste jag bli lite mindre glad för att jämna ut det och jag blir lite mindre glad av den svängiga musiket till slut, sen vill jag bli glad igen så då lyssnar jag på lite lugnare låtar och så VIPS är jag perfekt glad igen ! :D
hoppas ni fattar :)

Det finns alltid låtar jag vill lyssna på och det har jag Spotify att tacka för! ;)


The C.R.S. Players – Witchdoctor (Oo Ee Oo Ah Ah Ting Tang Walla Walla Bing Bang)
En låt man verkligen blir glad av !





Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0