Dag 13: Skriva om min dag från jag vaknar till jag somnar

Jag vaknade vid sju av väckarklockan, gick ner och käkade frukost, gjorde mej iordning sen satt jag vid datorn och bla. bloggade ;)
Vid halv nio gick jag till bussen och strax innan nio var jag på skolan :)
Hade först mentorstid sen fysik, engelska, matte, lunch, biologi, samhällskunskap och sist musik innan vi slutade och mamma kom och hämtade mej.
Jag bytade om och cyklade till svante, där mockade jag och fixade mat först innan jag ryktade honom och sen red jag ner till ridhuset :)
Red där i ca 40 min och efter det tog jag en tur i skogen innan jag vände och red till stallet igen :)
I stallet masserade jag (efter jag ryktat såklart) svante lite innan jag släppte in honom lät han äta sitt älskade hö ;) Jag smörjde och sopade och sen tog jag cyklen och cyklade hem igen :)
Hemma åt jag lasagne, duschade och nu sitter jag här !
Ska sitta här vid datan ett tag till, plocka lite i rummet innan jag kryper ner i sängen (A)


fin bild på en underbar häst !


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0