Dag 14: Mina rädslor

Jag har ganska många rädslor när jag tänker efter :P
Men den största rädslan jag har är att jag inte ska kunna fortsätta att rida, det vore verkligen hemskt.
De dagar jag inte är i stallet saknar jag allt där, lugnet & stämningen, kylan (?) eller värmen, Svante och alla andra hästar och de snälla personerna i stallet. Att plötsligt inte ha det att längta till och veta att en gång kanske jag varit i stallet för sista gången och att jag kanske inte kan fortsätta att att göra det jag älskar mest, det tar kol på mej redan nu. Usch, hemsk tanke.
Att ha kontroll över ett så stort djur, att höra gnäggningarna i stallet när man öppnar stalldörren, se hästen komma travande mot en i hagen, känslan när man galopperar på ett öppet fält.. det är såna ögonblick alla borde få vara med om. Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar hästar. Så jag faktiskt jätte rädd för att något ska hindra mej från att fortsätta rida, det är något jag vill göra resten av livet och det tänker jag göra.




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0