Dag 19: Hur jag vill se ut när jag är 20-25 år gammal

Jag vill se ut ungefär som jag ser ut nu.
Det är ju så jag ser ut och jag vill inte se ut på något annat sätt, inte för att jag kanske tycker att jag ser så jätte bra ut, men man är ju van att se mej så och därför vill jag se ut så när jag är äldre oxå :)
Men jag vill ha längre hår ! :) Jag har haft långt hår och jag fattar inte hur det blivit kort :P Så när jag är 20-25 år har jag förhoppningsvis längre hår, men för övrigt hoppas jag att jag ser ut som jag gör nu ! :)
Sen vill jag bli liiite längre, men bara några centimeter, som mamma ungefär :)


sjukt gammal bild, men längre hår hade jag :)
(lekte lite med ljuset på bilden)




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0