Dag 2: det som betyder mest för mig

Min familj och släkt betyder såklart mest för mig, men eftersom jag vet att de är på en egen "dag" ska jag skriva om mina fantastiskt underbara vänner. :)

Mina vänner är halva delen av mig. Utan dem blir jag inte hel, och det skriver jag inte bara för att ha något att skriva, för det är verkligen så. Jag älskar de så otroligt mycket och de betyder hemskt mycket för mig.
Tänk att ha så underbara vänner.
Tillsammans med mina fantastiska vänner har jag miljontals med minnen. :') Varje dag ger ett nytt minne, det är underbart. De dagar jag inte är i skolan, är sjuk eller borta saknar jag dem så mycket ! Det går inte en minut utan att jag tänker på de och alla mina våra underbara minnen.

Tänk att jag åker skidor i Österrike med en av mina vänner, tänk att min familj firar nyår med mina kompisar och deras föräldrar. Mina kompisars familjer (och min egen oxå ;D) bjuder hem varandra och har fester tillsammans och så. Det är underbart att ha så bra vänner.

Hela min klass är mina vänner. För 7A har alltid roligt tillsammans. Det är sjukt så bra klass jag går i.

Jag har så många kompisar och kan såklart inte rabbla upp alla. Det är olika från person till person vad som räknas som kompis/vänn, men för mej är man kompis med någon om man kan skratta tillsammans och ha roligt. Det är grunden. Man ska inte heller inte tänka; "nej inte h*n nu igen, jag orkar inte." för då tycker jag faktiskt inte det räknas som vänn.

Hoppas ni förstår att jag inte bara skriver detta för att ha något att skriva och bara smörar.
För det jag skrivit kommer rakt från hjärtat och jag kan inte beskriva hur mycket kompisar betyder för mig.
Jag har alltid kul med mina kompisar, jag litar på de till 1000 och jag hoppas de vet att de alltid kan lita på mej till 1000. Jag skulle aldrig någonsin svika dem.


kan inte ladda upp bilder på alla mina vänner.
får bli en gamal bild på mig, (från fyran, det vet jag för jag har bandage på bilden :P)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0