Dag 20: Vad jag egentligen vill heta

När jag var yngre hade jag en massa namn jag hellre skulle vilja heta än Ulrika. Även efternamnet skulle jag vilja ändra då.
Men nu är jag nöjd med mitt namn och jag skulle vilja inte heta något annat.
Att säga till alla; "hej, nu heter jag inte ulrika längre, jag heter ---" 
Skulle jag tycka vara jätte svårt och jag (säkert alla andra oxå) skulle tycka det var jätte svårt att liksom ställa om sej. Jag lovar att i skolan skulle jag fortsätta skriva Ulrika, okej, jag brukar skriva Ullis ;S, Men oavsett om jag skriver Ullis eller Ulrika så måste jag ju sluta skriva det och börja skriva mitt nya namn. Man måste ju tänka om helt.

Dessutom valde mina föräldrar att jag skulle heta Ulrika (som föräldrar brukar ;D) och jag skulle tycka det var jätte konstigt att säga till dem att jag inte gillar det namnet de gett mej, och att jag vill byta. Usch, det skulle faktiskt aldrig jag klara.

Ulrika Anna Louise är vad jag heter. Då, nu & föralltid.


reprisbild, jag är ledsen !




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0