Dag 3: Mig själv som liten

Det är ju svårt för mig att berätta hur jag var när jag var liten ;)
Men det mamma sagt är att jag alltid var glad (då oxå). Jag vaknade på morgonen och var glad. (y) Härligt :)
Slog jag mig skrek jag tills jag fick plåster och när jag sen skulle duscha med plåster kunde plåstret, enligt mig, inte nudda vattnet. Så satt plåstret på armen hade jag den armen ute ur duschen. Att dra av det fanns det inte en tanke på ;)
Hade jag slått mig grät jag läänge, sen tillslut frågade mamma om det verkligen gjorde ont fortfarande, då svarade jag: Nej, men det kan ju börja göra ont! 
När jag skulle sova hade jag en napp i munnen och en i varje hand. Annars gick det inte att sova. Det var samma sak när vi skulle åka bil, jag gick inte in i bilen utan nappar.
Haha.

har inga bilder på mig när jag var liten, men jag hittade dessa fotade bilderna :P
bättre än inget alls ;)










Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0