Dag 4: Min dröm

Jag har massor med drömar, men den största drömmen är nog att flyga till Australien och vara borta ett bra tag. Jobba där och så. :) Det skulle jag tycka var grymt !

Jag har sett "Livräddarna på Bondi Beach" eller "Bondi Rescue" som den egentligen heter och jag är helt beronde :P Jag tycker det är så coolt att se hur livräddarna jobbar ;) Dessutom är vissa livräddare rätt snygga (A)
Så åker jag till Australien ska absolut till Bondi, det är nog den enda anledningen till att jag vill åka dit :P
haha.
Skulle jag åka dit (det kommer jag göra) så är klart att jag inte bara kommer vara på Bondi. Jag kommer ju göra en massa annat oxå såklart ;)

Har väll inte mycket mer att säga, Australien är bara en sjukt stor dröm för mig :)


bilderna är från Google ;)





haha, vältränade ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0