Dag 5: Min första bästis

Min första bästis är Emily. :)
Jag är så glad att jag har henne som vänn och hon betyder sjukt mycket för mig. Vi har alltid roligt när vi är tillsammans och vi berättar allt för varandra. Jag kommer allitd ställa upp för Emily till 100%.

Jag & Emily träffades på en "dagmamma-träff" jag gick fram till henne och vi började leka.
Sen bytade hon från dagmamma till dagis, så då flyttade jag efter. (A)
Där gick vi tillsammans och sen började vi i förskolan i samma klass och nu går vi i sjuan i fortfarande samma klass ;D Det lite roliga är att Jag, Emily, Elsa, Josse, Markus & Edvin som går i 7A har gått tillsammans sen dagis, men det har inte med saken att göra.

Med Emily har jag sjukt många minnen och dem kommer jag aldrig glömma. Även om de hände för flera år sen kan vi fortfarande skratta åt dem, det har hänt så knasiga saker som bara inte går att glömma!
Emily är sjukt bra vänn och jag älskar henne till max!

Min familj och Emilys familj reser tillsammans, för några år sen åkte vi skidor tillsammans i Sälen några år i rad. Men de senaste åren har vi åkt till Italien, detta året till Österrike. :) Familjerna bjuder hem varandra och vi har firat midsommar och nyår tillsammans.
Det är sjukt härligt att ha en sån bra vänn där även föräldrarna är vänner ! :D


hade min data lagt mappar som normala datorer gör hade jag hittat sjukt gamla bilder på mej och emily.


Kommentarer
Postat av: emily , den bästa:)

aw ullis, jag älskar dej också till max !! <3333333



Du var min första bästavän och du förblir det ! :D <33333

2011-04-06 @ 19:41:33
URL: http://baraemily.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0