Dag 7: något jag ska göra innan jag dör

Jag har två saker jag ska göra innan jag dör, (förutom Australien då ;P)
ni får tycka vad ni vill om detta, men det här är typiskt ullis och om ni tycker jag är barnsligt så bryr jag mej faktiskt inte. :)

1: Vispa yoghurt, det har jag viljat göra ganksa länge nu faktiskt. Jag vet inte egentligen varför jag vill det, men det är liksom lite spännande att se och ett lagom busigt ullis-bus (det finns några såna) :)

2: Köra efter en bil och se vart jag hamnar, haha, detta kanske är något brott, så det måste jag ju kolla upp först, men jag tror inte det, jag får ju köra vart jag vill ;) Jag ska inte följa efter jätte länge, men bara lite faktiskt :) det är lite kul ju ;) Med detta får jag vänta lite, jag har ju inte körkort än, men det kommer ! :)


denna blir säkert super bra att vispa !
den är laktosfri, så då kan mamma oxå smaka vispad yoghurt (A)




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0