Dag 9: Något jag inte klarar mig utan

Något jag kom på för några dagar sen att jag inte klarar mig utan är min säng ! (A)
Hihi.
Men den är fakiskt sjukt bra att ha, :P Är man trött är det dit jag går, är jag ledsen är det dit jag går och den liksom säger "Det är ingen fara, var du trött och ledsen, det blir bättre snart. Jag kommer inte röra mej, ligg du kvar här i lugn och ro" och har man en säng som säger så är det klar man ligger kvar och gillar sängen ! ;) haha.
Det är i sängen jag spenderar halva mitt dygn typ och det är verkligen något jag inte skulle klara mej utan ! :)
Det som är ett stort + med sängen är att den försvinner aldrig, man vet alltid var man har den och behöver aldrig leta efter den, den liksom står där den står (y)
Sen är det sjukt mysigt att ligga mellan lakanen och bara en massa ullis-lukt man kan andas in när man är trött.


När jag inte är hemma på ett tag (reser) är det faktiskt sängen som jag saknar mest. (A)


hihi :)

 


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0