det är sjukt..

har städat i en av mina garderober där jag inte har kläder utan saker, typ pärmar, pennor, scrapbooking osv. :)
tydligen hade jag en massa andra saker där längst in i hörnorna :P hittade 5, 10 & 25 - öringar, massa hemmagjorda tvålar och massa flätade plastband. sen hittade jag även en sjukt stor kotte, walkie talkies och i en burk/ask (från morfars pappa) hittade jag massa pärlor jag fått när flätade i håret när vi var i thailand :P haha.
ullis är en riktig spara ;)
har en hylla jag oxå kan rensa lite, men snart kommer mormor & morfar och farmor & farfar, fast lite kan jag ju alltid rensa ;) haha.


alla dessa pärlor (+ dubbelt så mycket eftersom jag blev flätad två gånger) hittade jag i en ask.
varför är dem bra att ha? ;)sen undrar varför jag vill bli flätat så, tycker inte det är så snyggt längre ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0