En envis Svante + en envis Ullis :P

Idag började jag att rida på terrängbanan lite med svante innan träningen för Britt-Marie. :)
Det har jag inte gjort sen..? ja, jätte längesen. Innan jag bröt nyckelbenet och det är längesen!
Red där kanske en kvart, travade mest och galopperade lite. Sen red jag bort till "Grytet" som jag kallar det och red i backar lite :) Bra träning för svante att gå i upp, och ner-försbackar ;)

Hela träningen inne i ridhuset red jag utan stigbyglar för att jag skulle kunna tänka bort dem och bara fokusera på svante + att jag behövde anstränga mej lite extra idag och få en utmaning. (y)
Det gick bra, men jag hade hemskt ont i benen efter åt. Alla skrattade åt mej när jag skulle gå :P
Svante skötte sej bra tycker jag. Lite lat kanske och drog väldigt mycket vissa stunder, men en envis ullis och han ger sej ;)

Jag har anmält mej till en tävling den 1 Maj, ! :D

DET ÄR GRYMT SKÖNT MED PÅSKLOV !


en fin, men lite gammal bild på svantisen (L)




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0