En trött Ullis + matteprov = inte bra ;)

God morgon mina kära bloggläsare ! :)
Har ni sovit gott? Det har iaf jag gjort (A) Är trött bara ;)

Känner mig lite nervös inför matteprovet idag :S
På alla andra matteproven i 7:an har det gått sämre och sämre för mig och det har bestämt att det inte ska bli idag. Jag har verkligen tränat till detta provet, så jag hoppas det går bra nu ;)
Nog om det, jag är säker på att ni inte tycker detta är så intressant.

Ikväll ska jag hem till Emma på tjejkväll (hon fyllde år i tisdags), najsigt värre! ;)

Vi ses i eftermiddag :)




Kommentarer
Postat av: hanna ♥

HÄRLIGT! säger som vanligt till efter att jag har valt ut vinnarna! :d

2011-04-29 @ 08:01:50
URL: http://heaa.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0