hihi :D

haha, i veckan började jag och emma sjunga en massa låtar om astrid lindgrens figurer, ni vet typ karlsson på taket, madicken och emil :P
hehehe , men ärligt talat är de ganska roliga att lyssna på. ;)
sökte såklart på spotify och de fanns ! (A) så nu är det det jag lyssnar på :P

"här var det hoppsan hejsan nu ska du se på mejsan
kan och kan du gissa, kan du gissa vem jag e
vill och vill du veta vad en sån som jag kan heta
strunta i att fråga för jag säger som det e
här kommer pippi långstrump.."

"karlsson, karlson världens bästa karlsson
karlsson, karlsson hej här kommer karlsson
karlsson, karlsson ingen faktiskt ingen karlsson gillar jag så bra som mej"

sen är hela madickens "pilutta" -låt sjukt härlig ! ;D

ibland kan ullis vara lite barnslig, men det står jag för och det är faktiskt det som gör mej just till ullis ;)


den tecknade karlsson är mycket sötare än den andra "riktiga" ;)


hihi, pippi :D




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0