ingen aning vad jag ska skriva här

Just nu har jag ont i huvudet är bara allmänt tråkig och hängig.
Usch, det gillar vi inte ;)
Har tagit en alvedon och hoppas på att bli bättre till ikväll, då ska vi spela Ticket To Ride ! :)

Efter lunch stack jag till emily, :)
Vi spelade lite spel, satt vid datorn och sen kollade vi film ! :)


Har ingen lust att ladda upp en bild på mej just nu.
Får bli en härlig bild på brorsan som så snällt städar där ute till mej!
Det gillar jag jätte mycket nu när jag inte är på topp. (A)

Lite info: När jag skriver "där ute" menar jag inte trädgården, utan rummet utanför mitt rum. :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Ullis :)

Nej Australien har jag inte varit i än, men skulle vilja åka dit någon gång :)

2011-04-20 @ 20:02:22
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0