Oj, måste tränat min mage rejält idag !

idag på spanskan fick jag och josse fullt med överenergi! :P
vi skrattade åt verkligen allt, min vattenflaska vällte och fy tusan vad vi skrattade. :D haha.
När lektionen är slut skrattar vi så mycket så vi måste sätta oss ner (A)
Sen ser vi Jan (mattelärare) som går runt med ett papper som en strut och "tjuter" i. då skrattar vi ännu mer och sen vill vi ha ett papper, och då försöker vi leta reda på jan men vi hittar inte honom och när vi gett upp möter vi honom och då börjar vi skratta ännu mer ! haha. så då stannar jan och undrar vad som är så kul och vi skrattar så mycket så vi får inte fram ett ord. :P men tillslut berättar vi vad vi skrattar åt och att vi vill ha ett sånt papper men då säger han att det är niornas nationella prov och då skrattar vi ännu mer :D
vid pingisen trillade erika och då skrattade jag och josse ännu mer så jag la mej ner på golvet och på bilden blev vissa lite arga för att vi inte var tysta och bara skrattade :P
vi skrattade åt mycket annat oxå, men detta var liksom typ det roligaste (om man nu kan räkna detta som kul?)
ibland skrattar man liksom ett "falskt" skratt, bara för att skratta. men detta var verkligen helt äkta och det bara bubblade upp. sånt vill vi har mer av !

skrattar man mycket tränar man magen, därför rubriken ;)

erika och jag följde med josse hem och då var vi lite lugnare. :) kul kul !






Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0