sängen nästa !

idag var svante helt fantastisk ! :') jag är så nöjd idag. allt blev kanske inte helt hundra, men det rättades till och totalt sätt och jag sjukt nöjd :D
ökningarna i traven och galoppen blev riktigt bra! :) det blev en riktigt bra ökning i trav där jag verkligen kände under mej hur svante rörde sig och hör han längde på stegen. (visst brukar jag känna hur han rör sej, såklart, men detta var något annat.. ;P) så bra och nöjd har jag nog aldrig känt mej efter en ökning :P

det är vid såna här tillfällen jag förstår hur roligt jag tycker det är att rida. allt slit är det fullständigt värt.
alla borde få älska någon så mycket som jag älskar svante !
till svante är min kärlek obeskrivlig.


suddig bild, men whatever? ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0