sommarlovkänsla !

har varit hos svantisen en sväng idag och mockat + fixat mat ! :)
det kan faktiskt vara lite härligt att göra det på sånna här dagar, för vädret är uuunderbart ! :D
får verkligen sommarlovkänsla :)
när jag kom hem från stallet tog jag ett äpple, la mej på studsemattan, åt äpplet, gjorde några volter (hah)
Ä L S K A V Ä D R E T !

blir inte mer inlägg idag, när jag kommer hem vid nio någon gång efter träningen ska jag bara duscha och krypa ner i sängen, no more !


har på mej min på tok alldeles för liten tröja, men vem bryr sej om sånt i stallet?
btw, står det på den "My horses are my friends, not my slaves" och det stämmer ju !
sen har jag en tröja (som oxå är för liten) där det står "I lost my stirrup" (stigbygel)
hah, men usch, vem bryr sej om mina tröjor?! :O




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0