taggad inför tävlingen ! :)

Det gick super när jag red idag ! :D
Matilda red oxå och det verkade gå bra för henne oxå :)
Tränade mest på programmet jag ska rida imorgon så jag säkert kan det ;)
Jag är sjukt taggad till imorgon och jag vill verkligen att det ska gå bra! Skulle vara så roligt att bli placerad (helst 1:a ;P).
Imorgon ska jag vara i stallet halv 11, Matilda kommer då oxå. Vi fixar Svantisen tillsammans och så :)

Nu håller vi tummarna för att det går bra imorgon ! ;)


första gången jag blev placerad :)


Kommentarer
Postat av: EMMAS

Jätte roligt att du är med i dagens blogg!! :D

2011-04-30 @ 15:10:37
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0