tycker brännboll är riktigt kul :)

Heej ! :D
Denna dagen har varit så rolig :) Varför vet jag egentligen inte. Den har liksom bara varit allmänt skoj, och sånt gillar vi ju? ;)
Ingen hade något att ta upp på klassrådet, så då fick vi rast och totalt tre raster över en kvart ! :D
Så bra brukar inte vi få ha det på vår skola. Ganska dåligt faktiskt.

På lunchrasten var jag ute i solen med Emma, Josse och Johanna. :) Vi pratade mest om bara lite allt möjligt, fast alla saker vi pratade om är helt sjuka, egentligen.
Lärare, ex. varför tjänar de så lite när de är dem som bygger upp samhället? De borde ju vara en av de jobben som man tjänar mest på. Utan lärare vore ju inte samhället något bra samhälle liksom :S
Sen vet jag att pengar inte är allt, men man vill ju ha lite pengar, ellerhur? ;)

Josse följde med hem efter skolan, vi spelade lite fotboll i poolen från land :P Haha. Det gick ganska bra, men det blev 0-0, typiskt ;)
Sen spelade vi brännboll med Johans två kompisar, istället för ett "stopp" så körde vi med att hoppa i poolen :P

Nu ska jag ut och springa en runda, sen blir det läxor. 


Gissa vem som kan slå med det runda racket? ;)
Jo, ULLIS :D


Kommentarer
Postat av: sabina

vinnaren av dagens blogg är utsedd!

Oavsett om du vunnit eller inte så har jag dragit igång en ny dagens blogg ! Så du får super gärna vara med igen =)

Klicka på länken för att se om du vann: http://binalina.blogg.se/2011/april/d-a-g-e-n-s-b-lo-g-g-v-i-n-n-a-r-n-a-1.html#comment

2011-04-26 @ 18:45:16
URL: http://binalina.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0