8A

God Morgon!

Konstigt att vara klar innan klockan ens är åtta, haha. Det var ett tag sen ;) Bortsett från när jag tävlade..
Jag ska snart gå till bussen.

Kom på det nu att vi är ju inte 7A längre, utan 8A. Känns skumt.
I låg, och mellanstadiet gick vi ju 1or, 2or & 3or, respektive 4or, 5or & 6or i samma klass, så jag har inte bytat "namn" på klassen eftersom jag alltid hetat 1-3 C1 och i mellanstadiet 4-6 C1. Man kan ju säga att jag bytat klass en gång. Mellan trean och fyran. Men ja, vad detta har med saken att göra vet jag inte. Men hur som helst tycker jag det är konstigt att plötsligt byta namn till 8A. Man vänjer väl sig :)

Hoppas att alla som börjar skolan idag får en bra skolstart, att ni som redan börjat får en bra onsdag och att ni som fortfarande har sommarlov också får en bra dag!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0