Åhus!

Imorgon åker jag till Åhus :) Erikas farmor & farfar bor där, så jag ska sova där och ha kul med Erika ;) Jag tar tåget dit, och så hämtar de mig på stationen. Och så är jag hemma igen på tisdag kväll :)

Väldigt (o)viktig och (o)intressant info:
För att hinna med Svante också, så går jag upp åtta (intressant va?!) och är i stallet vid halv nio. Vid närmare eftertanke måste jag nog gå upp kvart i åtta.. Men aja, det kan jag tänka mer på senare.

Och om det är någon som undrar hur det blir med uppdatering, så gör jag nog er besvikna nu igen. Imorgon blir det kanske, men bara kanske, ett inlägg strax efter (kanske kvart över) åtta. Vid lunchtid blir det ett inlägg och nästa inlägg efter det blir på tisdagkväll. Jupp, så ser det ut.

Jag tänker ha en och ½ super-duper-mega-jätte-fantastiska dag (eller säger man dagar?) i Åhus. Hoppas ni får det lika bra :)


Fina Erika!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0