Björnbär! :D

Hejsan allihopa!

Tänkte bara berätta att igår blev det ingen träning för Britt-Marie. Jag red själv istället.
Så vet ni det ;)

Ni som känner mig privat, eller läst min blogg, och bloggen innana denna väääldigt länge vet då att jag är helt crazy i björnbär. Jag kan gå timmar i skogen här ute och bara äta. Jag är tokig i de bären. Hela året går och jag bara väntar och väntar på de där förbaskade bären som aldrig riktigt kommer. Men nu! Nu, har jag sett att de börjat komma! :D Ni kan ju gissa om jag är glad?! :D 

 Så nu kan ni nog också lista ut vad jag ska göra efter skolan. Eller är jag med en kompis :)

Hoppas att alla får en bra dag!!


Mammas bild.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0