:D :D :D

Hejsan Hoppsan. Sovit gott? :) Det hoppas jag att ni har ;)

Har varit två skoldagar av terminen och det känns som om man gått i en evighet. Tråkig känsla, man vill liksom inte ha tröttnat andra dagen i skolan, hur ska man då klara den jobbiga vintern i skolan när man måste gå till bussen i snöstorm, typ? Aja. Det har gått bra alla andra år, så då gör det säkert det i år med. Man har ju inte direkt något val ;)

Som jag skrev igår slutar vi tidigt och kommer hem en timme tidigare. Jag ska till Linnea på tjejkkväll, som ni också vet. Och innan det måste jag till stallet och hämta mina skor + se så att allt är där. Måste också hämta tävlingsmappen hemma hos Matilda. Men det ska jag hinna utan problem! Det tar ju liksom inte tre timmar ;)

Nu ska jag packa ner i väskan, sätta mig i schäslongen och göra ingenting. Jag gjorde det innan också. Men blev inte klar ;)

Hoppas att ni alla får en fantastisk fredag! :)







Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0