Dåligt av mig!

Jag blir så besviken på mig själv! Usch. Jag lovar er att jag ska uppdatera under förmiddagen, men gör jag det? Nej.

Uppdateringen har varit dålig nu under sommaren, största anledningen är väl att jag är borta väldigt mycket och prioriterar andra saker först. Vilket jag tycker är rätt, men man ska hålla det man lovar ;) Jag ska ta tag i bloggandet ordentligt nu under hösten och ta det till en högre nivå än innan! Ska inte säga lovar, men jag lovar nästan. Haha ;)

Idag har jag varit med Linnea :) Vi har haft jätte kul och spelat spel, kollat tv. En lugn men rolig dag :D

Hade tänkt att kolla på tv nu och mysa :) Fast datan får hålla mig sällskap, mer inlägg kommer!


Har även lite saker jag måste kolla upp i TR (tävlingsreglemente) ang. ridning & tävling. Mycket regler!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0