Drömmar

Hejsan Hoppsan!

Detta känns väldigt konstigt. Jag har alltid förknippat tävlingar med tidiga morgonar och så. Och här sitter jag och ska tävla idag, känns inte alls så. Vid denna tiden brukar vi ibland ha lastat Svante och kört! Men jag ska till stallet vid elva :)

Drömde inatt att jag fick 69.99% och vann klassen. Dessutom fick jag tre åttor (det är bra) och Svante fick extra  mycket energi på banan. Nu hoppas jag innerligt att jag drömde detta för att det kommer hända. Det sägs ju att det man drömmer händer under nästa dag. Har aldrig tänkt på det förrän nu. Nu hoppas jag verkligen på att det stämmer ;)

Men jag skulle bli jätte glad bara jag fick över 60 %


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0