En lyckad dag!

Hejsan :)

Vi kom med en båt tidigare när vi skulle hem. Det är därför vi är hemma redan nu :)
Dagen har varit jätte mysig och vi har haft det roligt på Ven. Vi har varit där en gång tidigare när jag skulle fylla 6 (Johan var 3), så det var ju ett tag sen.. Jag & Johan kommer inte ihåg någonting ;) 
Idag hyrde vi cyklar och cyklade från den ena badplatsen till den andra, typ. Men det var riktigt mysigt och ön är jätte fin!
Detta är en utflyckt jag verkligen kan rekomendera, är man lika gammal som jag, eller äldre kan man sticka dit med sina kompisar också själva och cykla runt. Det är väldigt enkelt och smidigt! Och båten tar ju bara 30 min! Såklart måste man ju inte cykla, men det var riktigt roligt :)

Man bör dock boka biljetter i förväg. Vi kom 9.00 och skulle boka biljetter till helst 9.30 eller 10.00. Men då var båda de fulla.. De hade en extra kö för obokade resenärer (som vi blev..) och det blev många i den kön, så då satte de in en extra båt. Men sån tur har man säkert inte varje gång, så för att vara på säkra sidan tycker jag att man ska förboka :) Hihi. När vi skulle hem hade vi bokat biljetter till 19.00, men ställde oss i den där kön för obokade resenärer för färjan som gick 18.30 och hade tur där med! Så. Nu vet ni typ allt.. ;)

Ikväll ska vi äta pizza :D


Bild från Mollösund :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0