Eric Saade's kupp mot SVT ?

Eric Saade var ju med i Allsång på Skansen för ett tag sen gjorde då reklam för sin skiva. Fast han egentligen inte fick. Såklart blev det ju skriverier om det och sånt grejs. Och då ser jag att Helena Trus har skrivit en krönika (tror jag det heter..?) om detta, läs den här. 
Hon hade hon skrivit "Eric Saade leker världsstjärna på Sollidens scen". Längre ner hade någon kommenterat något om att han inte behöver leka en världsstjärna, eftersom att han ÄR det. Han placerade sig som trea i Eurovision Song Contest och då behöver man inte leka en världsstjärna.

Själv tycker jag inte att Eric är en världsstjärna. Fast nästan! Jag gillar honom (som artist ;D) väldigt mycket! 

Jag stör mig så mycket på krönikor (som detta inlägget egentligen skulle handla om). Känns inte som att de som skriver krönikor inte tänker efter. För just den meningen med att han leker världsstjärna tycker jag är lite överdriven.

Jag tycker Eric gjorde helt rätt som berättade om sin skiva i SVT och sen tycker jag att folk som skriver krönikor ska lugna ner sig lite. Haha :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0