Ett konstigt inlägg.

Har inte riktigt förståt att skolan börjar imorgon. Att klockan ska ställas på sju, att det är dags att plocka fram väskan igen och att det är ett helt läsår till nästa sommarlov. Det är nog svårast att förstå. Satte precis in ett foto på mig i "busskortet" man aldrig visar. Chekade så att låset och nyckeln ligger i väskan, att jag har penna, suddi och stift.

Jag har legat i soffan och kollat på Allsång på Skansen samtidigt som jag väntat på att startlistorna inför lördag ska komma upp. De skulle komma upp 20.00, det var ett tag sen klockan var det.

En massa tankar snurrar runt i huvudet, det är som om jag inte kan prata. Att jag är inlåst i ett rum, med bara tankar. Jag trycker typ in allt genom en dörr, snart sprängs dörren. Där får liksom inte plats mer. Men det problemet får jag lösa då, när det händer.

Ett konstigt inlägg, inga smileysar. Ingenting typ. Bara en massa konstiga tecken som någon en gång kom på.

Nu när skolan börjar har jag skrivit ett dokument med mina mål under läsåret. Kanske lite fåniga mål, men ändå nödvändiga. Bla ska jag ta bloggen till en högre nivå. Det ska jag verkligen satsa på, och jag ska ge tusan på att lyckas.

Jag lovar att jag ska skriva ett inlägg utan så mycket konstiga tecken, mer smileysar. Det ska jag göra nu dirket.



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0