Fix inför tävlingen :)

Cyklade bort till stallet för att hämta mina skor + shaps. När jag kom hem tog jag fram putsgrejer och satte mig under hustaket precis utanför dörren. Satt på en trägårdstol med ett förkläde i knäet för att inte få svarta fläckar på mina byxor och putsade. Regnade gjorde det också. Det måste faktiskt ha sett väldigt roligt ut :)

När pappa kom hem cyklade vi bort till Skånsk Hästutrustning för att köpa ett par ridhandskar, den ena av mina förra hade försvunnit. Och när vi kommer hem och spenderat 279 kr hittar pappa dem. Retligt, eller hur? ;)
Aja, sånt här livet. Nu har jag iaf ett par i reserv :)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Antagligen kollar jag runt på lite olika bloggar :)



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0