Fredag = Helg :D

Om det är någon som missat att det är fredag idag, kan jag säga det nu: DET ÄR FREDAG! :D 
Tror bestämt att veckans höjdpunkt är när man fattar (det kan ta en stund för min del, haha) att det är fredag och helg. Älskar helg, som om inte alla andra gjorde det? ;)

Denna helg (lördag) ska jag tävla i Flyinge. Ikväll ska jag till Linnea, det var nog åttioelfte gången jag sa det, men ändå. Söndag ska jag bara ta det lugnt, kanske hitta på något med en kompis :)

Har precis käkat upp en väldigt god choklad topp och ska nu cykla bort till Svante och hämta upp mina skor som ska putsas. Ska även kolla så att allt annat är fixat där :) Knoppning och sånt blir imorgon, eftersom jag inte startar förrän på em.






Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0