Gnällhumör

Är det något jag gjort alldeles för mycket av denna sommaren är det nog att packa (haha). Jag hinner ju inte ens packa upp förrens det är dags att packa igen! Jag har inte packat upp från Skummeslövsstrand än och kommer nu på att jag måste packa till Åhus (jag åker imorgon). Bah. Är det något jag hatar att göra så är det att packa, och så känns det nästan som om det är det enda jag gör när jag är hemma.. Men jag ska inte klaga! Jag vill ju hitta på saker, åka iväg och för att kunna göra det måste man ju packa. Så är det ju. Finns inget att göra åt och det måste ju göras.

Nu ska jag städa här, packa upp och sen packa ner igen. Fixa lite hit, fixa lite dit, tänka att det jag gör är super kul (knappast) och sen stilla mitt behov av en glass, men jag ska se det som en belöning eftersom jag varit sååå duktig och packat upp och ner, fixat och städat utan gnäll! Haha.

Hela detta inlägget blev ett "gnällinlägg". Jag ska kompensera detta snarast! Lovar!

ppuuss & kkrraamm, glöm inte att jag älskar er alla!
ULLIS

Jag ska ta en stor glass sen :D

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0