Heeeej! :D

Hoppas att ni sovit gott. Det har jag gjort, kan jag säga ;)

Nu har vi gått två veckor i skolan. Det känns bra. Man börjar komma in i rutinerna och så. Men det känns betydligt längre än två veckor. Typ en evighet. Jag har så många saker jag längtar till, så då känns det som om det går ännu saktare.. Men, jag har klarat det i sju år, så jag ska nog klara detta året också ;) Har ju inte så mycket val :)

Ikväll ska jag till Svante :) Ska kolla Robinsson också, det är ett måste! ;)
Jag har lite bråttom under em, vill hinna till Center Syd också. Så för att komma iväg till stallet lite tidigare kommer jag inte uppdatera förrän på kvällen. Men ett tidsinställd inlägg kommer! :)

Vi ses!


Märker ni något? Mitt halsband! Det lilla jag alltid har på mig har jag tagit av. Första gången någonsin. Fick det för två jular sen.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0