Ingen riktigt bra rubrik

Morsning!
Höll jag precis på att skriva. Eller, jag skrev ju det. Men det är ju lite sent att skriva det nu..

Har precis kommit hem, käkat och satt mig vid datorn.

Skolan idag var chill, som vanligt. Fick lite läxor och vi hade vår första lektion i ett ämne vi aldrig haft tidigare. Hem- och Konsumentkunskap. Verkar vara ett helt ok ämne och läraren är sjyst.
Sen hade vi ju fotografering idag. Det gick bra, tycker jag :)

Fick lite nya läxor idag, vissa ska inte in förrän nästa vecka, men är det en inlämningsuppgift kan jag lika gärna göra den nu, när jag ändå inte har så mycket bättre för mig, så är det gjort. Så kan jag hitta på något roligare sen när alla klagar på att de behöver hem och göra den :)
"Ahh neeej! Måste hem och skriva engelskan :("
"Ha!"
Kan jag svara då. "Den har jag redan gjort! :D"

Eller nä, så går det nog inte riktigt till, men det skulle kunna bli så, och jag tänker faktiskt göra den nu ;)



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0