Konsert

Ikväll ska jag och pappa åka och kolla på The Ark :)
Vi åker senast sex hemifrån och om jag inte hinnar uppdatera innan dess, gör jag från bilen :) Tror pappa sa att konserten slutar 12, så när jag kommer hem blir det ingen uppdatering.

Hela familjen ska upp tidigt imorgon för att sticka till kusinerna (Anna & Cecilia) i Skummeslövsstrand. Men jag ska uppdatera innan vi sticker då, hade jag tänkt. Sen blir det ingen uppdatering förrän på söndagen.

Jag har lite dåligt samvete över att uppdateringen inte blir så bra som jag tänkt mig över sommaren.. Men jag prioriterar ju ändå att hitta på saker än att stanna hemma för att kunna blogga ;) Hoppas ni förstår och inte slutar läsa!

Nu ska jag ut i solen :D


Nyduschad och fräsch! (A)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0