Lite kort om dagen hittils :)

Nu sitter jag här lyssnar på "Lighters" och bestämmer med Erika att vi ska till Åhus på måndag och övernatta där :) Det ska bli mysigt!

Jag tog det lugnt när jag red Svante idag också. Men idag både travade och galopperade jag :) Svante hade ett jätte fint tempo och bra steg. Han var också väldigt lättriden mesta delen av passet. Jag red mycket på böjt spår och gjorde många övergångar och allt kändes jätte bra :)

Går det såhär bra de tre närmsta gångerna (söndag, måndag & torsdag) ska det säkert gå jätte bra på tävlingen nästa helg! :) Men man ska ju aldrig ta ut något i förskott..!

Jag ska hoppa in i duschen nu och sen ut i det fina vädret!


Ingen kommentar om hur min min! Haha.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0