Morsning, Morsning!

Hejsan allihopa!
Nu är det fredag, vi slutar halv tre (:D) och det är helg! Kan det bli bättre? ;)

Ikväll ska familjen till Långa Bryggan (kallbadhuset) med Josse m. familj :) Ska bli såå mysigt. Jag och Josse ska nog hitta på något direkt efter skolan, så det blir nog ingen uppdatering förrän sent i kväll. Men, jag har en liten idé. Tänker blogga från pappas Iphone. Så då får ni lite uppdatering. Sen har Emily sagt att hon ska "beskriva" mig ikväll. Så då publiceras säkert det också. Så helt tomt kommer här nog inte att bli ;)

Lördag - Söndag ska jag, Liam, Erika & Pontus tälta! :D Kommer bli super skoj :)

Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på tv. Ska gå till bussen om en stund.




Johan står bakom mig :P


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0