Morsning!

Hejsan Hoppsan!

Jag har glada nyheter för er! Emily kommer skriva ett inlägg om mig, hur jag är som person och så. Känner som sagt att ni som inte känner mig privat, inte känner mig. Typ bara ser mig som en massa text, men jag sitter ju här bakom och skriver det ;) Haha, men ni förstår nog. Hade tänkt fråga några mer kompisar i skolan idag, så får vi se vad det blir av det :)

Tycker vädret ser väldigt tråkigt ut! Går inte riktigt att beskriva, typ inget väder alls är nog den bästa beskrivningen jag kommer på.. Men alla vädersajter säger iaf att det ska bli runt 20 grader idag och sol. Så vi får hoppas att dem stämmer.

Efter skolan ska jag till Svante, men innan jag sticker dit ska jag nog hinna med ett inlägg :)

Ha en bra dag allihopa, glöm inte att jag älskar er!


Inga örhängen än ;P

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0