Nervös!

Har varit i stallet och fixat nu :) Matilda hjälpte mig med lite knoppning, innan hon var tvungen att gå. Resten fick jag göra själv, och vi behöver inte snacka om resultatet. Haha. Jag är verkligen urusel på knoppning, men ja, jag tränar ;)

Jag red Svante lite i hagen idag, Matilda kollade på :) Det gick verkligen bra och Matilda visade ett nytt sätt att rida Svante på, det var verkligen vad jag och Svante behövde! Tror det kommer hjälpa oss mycket :)

Allt som går att fixa inför tävlingen är fixat nu i stallet. Återstår lite, men det är sånt man måste göra imorgon :) Känner mej stressad över något jag inte vet vad, men jag börjar lugna ner mej lite nu. Haha. Ska hoppa in i duschen och låta nervositeten och stressen rinna av mej med vattnet. Sen ska jag ta och sova i några timmar. Imorgon går jag upp med tuppen! Haha.


Fina Santana!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0