Nu är jag hemma igen!

Nu har jag kommit hem från Åhus med Erika :) Vi har haft det jätte roligt och jag kan nästan cykla enhjuling nu!
Vi har tränat jätte mycket det, och kan nästan det nu :)

Imorgon ska jag till Linnea, jag sticker vid 11 så jag uppdaterar säkert två, tre inlägg innan jag sticker :) Sen blir det ju uppdatering igen på kvällen :)

torsdag ska jag till Svante och ta hand om honom :)

fredag ska jag till stallet under em och knoppa Svante, fixa inför tävlingen på lördag och så. Linnea har tjejkväll på kvällen, jag får hoppas att jag hinner dit och att göra i ordning Svante!

Sen är det tävlingsdagslördag :D Är riktigt taggad och längtar jätte mycket!

Så. Nu har ni fått lite snabb info om resten av veckan :) Det ser väl bra ut? Det tycker iaf jag att det gör ;)


Kommentarer
Postat av: linnea vester

det e nästa fredag jag har tjejmidda! :)<3

2011-08-10 @ 11:12:57

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0