Nya, bättre låtar!

Nu har kusinerna åkt hem. Vi har mest badat och studsat :) Det var roligt att träffas, senast för över ett år sen!

Jag har gnällt lite de senaste dagarna för att jag har lyssnat sönder alla låtar jag har på Spotify + att jag inte visste några nya bättre låtar. Men så har vi haft högtalarna ute hela dagen och då hör man ju låtar som är bra och så tänkte jag att jag kommer ihåg alla i huvudet så fixar jag det i kväll. Men nu när jag skulle lägga in låtarna.. Kommer jag ihåg dem då? Nej, såklart inte! Typiskt. Kan bara säga att jag är glad att Youtube finns då. Där bara skriver man en mening i låten och så kommer rätt låt upp. Oftast iaf. Så nu har jag lite nya låtar att lyssna på :)  Länkar de låtarna längre ner!

Imorgon ska vi åka ut på Ven och cykla. Då kommer det inte bli någon uppdatering, tyvärr. Men det tar vi/jag igen på torsag ska ni se!

Några av de nya låtarna på min Spotify-lista :)
Martin Stenmarck – Tonight's The Night
Vincent – The Moment I Met You
Oskar Linnros – 25
Bad Meets Evil – Lighters


Klippt mig. Minimal skillnad, typ. Men det gillar jag :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0