Regnig dag!

Alla ryttare har sina "jag-har-inte-lust-att-cykla/åka-till-stallet-idag" Idag kände jag så, hade inte lust att ta cyklen och cykla genom Hofterup i regn, bli blöt och inte torka förrän tre timmar senare när jag är hemma. Men man har ju inget val ;)

Detta var sista passet innan tävlingen på lördag :) Det gick super! Tempot var bra och han lyssnade fint. Hoppas det går lika bra på lördag!

Imorgon ska jag till stallet med Matilda, hon hjälper mig att knoppa och jag ska lära mig det. Sen ska ju allt putsas, transporten fixas och ja, det är mer än man tror!

Nu ska jag snart in i duschen igen och skölja ur inpackningen, sen ska jag fixa klart allt här hemma inför tävlingen :)

Vi ses!


Lite blandade bilder från Mollösund vid nyår :D  Gillar bilden längst ner till höger ;) Haha, älskade pappa!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0