Resten av veckan :)

Åt nyss en mosig vattenmelonbit. Fy vad äckligt och mosigt det var..
Usch och bläe och fy på det :)

Nu hade jag tänkt berätta för er hur resten av veckan ser ut. Jag gör nog er lite besvikna nu, för uppdatering blir usel.

Torsdag: Svante på förmiddagen. The Ark -konsert med pappa på kvällen!
Fredag - Söndag: Åker till kusinerna i Skummeslövsstrand. + Svante på söndag em.

Nu är det inte så att jag åker till kusinerna hela fre, lör & sön. Men det fattar ni nog, vi åker ju bara på fre och stannar där till sön ;)

I Skummeslövstrand blir det ingen uppdatering alls, om jag inte hittar någon som vill gästblogga :)
Men imorgon hinner jag skriva till er.


Tovigt hår. Haha..


Aj


Ser typ helt konstig ut på bilden. Men jag är ju lite konstig, så det passar väl bra :)

Sen får ni inte tro att jag vårdar mitt hår sådär taskigt varje dag, brukar vara snällare mot mitt hår. Jag vill ju att det ska bli långt och förbli tjockt :) Kände bara för att plåga mig lite. Neeeeeej, vadå konstig?


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0