Sitter i en ångbastu

Det är sjukt varmt här inne. Varmare än i en ångbastu, känns det som. Har öppnat fönstret och kom nu på att eftersom det är tänd här inne kommer alla små dumma kryp flyga in i mitt rum. Najs, särskilt när jag ska somna..? Aja. Lite kryp har väl ingen dött av? Fast snart så, det finns nämligen en som hatar småkryp och sitter med fönstret öppet, just NU. Ni kan nog lista ut vem det är.

Nog om det. Här kommer några låtar jag sitter och lyssnar på. Härliga låtar det!

Bad Meets Evil – Lighters
Anna Bergendahl – Have A Heart
Olle Hedberg – No Diggity
Vincent – The Moment I Met You
Carl Norén – That's The Way I Like It

Peace & Love. Ullis


Jag sa ju att det var tänd i mitt rum? Pappa släckte precis.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0