Smått stressad!

Hejsan allihopa!

Andra dagen i skolan var helt ok. Eller, det var inget som gjorde den dålig. Heller ingenting som gjorde den bra. Den var typ helt neutral.. ;)

Jag kom hem vid fyra, som vanligt och stack till Svante :) Kom iväg till ridhuset vid fem. Rekord! Då hade jag mockat och allt sånt, utan att stressa. Så det var skönt.

Kom hem vid halv sju och duschade och käkade snabbt. Sen stack jag, pappa & Johan till Center Syd & Ica Maxi för att handla present till Linnea som har tjejkväll imorgon :) Jag har alltid så himla svårt att hitta present, det tar tusen år innan jag hittar något jag verkligen vill ge. Usch, men jag hittade till slut en sak :) Av säkerhetsskäl kan jag inte skriva vad. (Linnea läser bloggen ;)) Har scrappat ett kort nu när jag kom hem.

Jag har alltså inte hunnit blogga. Tyvärr. Men bättring kommer, hade tänkt lära mig hur man bloggar från mobilen. Låter inte det bra? :)


Här sitter jag och scrappar. På golvet! :D

Kommentarer
Postat av: linnea vester

haha, där va du allt smart ullis! :D<3

2011-08-18 @ 21:27:10

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0